Versus

Why aku start dengan tajuk versus? Versus ni novel HLOVATE yg terbaru aku baca. Sepatutnya aku baca Ked's Story dulu...baru baca VERSUS ni. Y? Sbb VERSUS adalah sambungan kepada Ked's Story.

Walopun kupasan agak dalam, tp aku sukakan buku ni.

Aku sukakan quote ni...
......bukan mudah untuk berubah
dari tanpa arah ke sejadah,
dari tepi jalanan ke sujud menghadap Tuhan.....
 
Semua manusia perlu berubah untuk menjadi lebih baik. Manusia yg x mau berubah xkan berjaya dalam idup. From now on, I got my motivation to move on.

Thanks to the writer yg memberikan aku inspiration to move on. To look forward into my life. To teach me how to appreacite my lovely life. Kita x pernah sempurna kerana kita sentiasa ada ruang untuk memperbaiki diri kita. Kalo kita rasa kita sempurna, kita xkan memperbaiki diri kita.

Untuk menjadi muslim yg baik, kita harus masuk sepenuhnya ke dalam agama....bukannya separuh2. Insya-Allah...

0 comments: