Salam semua

Salam semua. Hari ni agak bz dgn kerja sebenarnya. Boleh kata semua kastemer ada workload, dari Thales, Diebold dan training. Ada saja keja. Minggu ni aku x heavy dgn baking. Baru ada 1 order untuk Jumaat ni. Alhamdulillah, walopun x seligat org lain tapi setiap minggu tetap ada rezeki utk aku dalam baking ni. Aku masih lagi belajar, masih lagi terlalu amatur. Tp syukur, ada yg percayakan minat aku. ^_^


Cadangnya hari ni nk posa. Dah janji dgn nat dah. Tp x jaga soq. Aku ni kalo x jaga soq mmg lembik kalo posa. Jaga2 tgk2 dah koi 6pg. Nk soq pakemenda. Tgk mis kol dr mak ada 3x. Isk...isk...mak kol pun x jaga...apa nk jadi ni? Burn sudah sehari nk posa. Hm...
Oklah...nk sambung buat kerja...keja bykkan...kalo dok main2 masa bila nk abes kerja....ciao....
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: