Angry

Why suddenly angry? Angry sbb ada manusia yg cuba menyusahkan hidup aku. Sebelum aku buat task tu hr tu, aku dah hantaq email clear2 bgtau apa yg aku nk buat. Kalo agree baru aku buat. Dah seminggu lebey siap, tup tup nk suruh demote. Ni yg nk buat aku hangin. Hr tu awat x mau bincang dulu baru buat keputusan. Igt kepala otak dia ja...aku x dak kepala? Suka2 ati badak ja... Grrrrrrr....geram33333. Ingat aku x dak keja lain ka...nk layan hangpa ja? Berthn aku buat keja ni dgn site lain...Thailand, China, Toronto, Salem, New England, Brazil...x pernah ada masalah sbyk deal org orang Malaysia. Igtkan deal yg org same languange ni lagi senang...rupanya? Hampeh....asik nk manipulate org ja....grrr....



Mmg x le demote dah. Kalo senang demote hr tu, baik aku demote ja. Tp masalahnya, byk yg sangkut. Apa daa....

Masalah btoi kalo org rasa dia ja pandai, dia ja btoi...len kali tanya dulu...ada paham???
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: