On MC...too bad

Hari ni aku on MC. Since smlm lagi apa yg aku makan aku akan muntah. Penat la mcm ni. Dah muntah, pening lagi. Nampak bulan bintang ja. Aduss....lembut lutut aku. Doc ckp, sbb dah byk muntah, garam dalam badan kurang, sbb tu jadik mcm tu.

Doc ckp kalo berterusan dia soh admit, utk further checkup. Dah mkn ubat, dah minum ayaq garam yg dia bg...feel much more better. Alhamdulillah. Pesan kat anak, jgn buli ibu ya, ibu x larat.

Smlm waktu aku muntah, dia tanya...bu...bu atit ya bu? so touching bila anak urut belakang. Hubby x dak, pi masjid...sib baik anak ada. Terubat juagk.

So hari ni, nk rehat.


Blogger Templates
Blogger Templates

2 comments:

Photo Journey & Dapur & Oven said...

Hijriah ada apa2 ke? rayyan nk dpt adik ke? hehehe

hijriah-hidayad-hiwayat said...

gastrik la jeri. kalo rayyan nk dpt adik, rasanya dah lunyai...

hehehe...silap2 jeri dulu kot.
^_^