Ujan...

Just come back from outside. No lunch sbb hr ni posa. Tp kuaq jugak pasai nk amik kasut...jahit tapak dgn boh tapak getah kat heels. Kalo x boh tapak getah nnt satu opis boleh dengaq aku jalan...keletuk...keletaq.... hahaha. Berdosa tau wanita yg menarik perhatian....hehehe.

Tapi sepasang ja yg siap, yg kena jahit sbb brader tu cakap getah x dak. Sok baru boleh amik. Baiklah...baik lah nk buat cemana kan? xkan nk suruh dia pi amik tayar motor wat tapak getah utk heels aku. x logik...x logik.

Sib baik x melilau merata sbb, elok sampai ja ujan lebaaaaaatttt. Alahai....syoknya kalo waktu2 cm ni ada kat umah. Mau bergolek atas katil dgn si kecik tu....lena....beshnya.

Waktu kuaq tadi Nat ajak singgah kat Jin Florist nk amik hamper bersalin. Yusuf dah nk masuk 4 bulan dah baru nk amik hamper...isk...isk.... Dulu Celestica bg allowance utk any new birth. 1/3 from salary. But now, only 50bucks hamper. But, wht to do with current economy? Its still better than nothing, right? Mcm baik la pulak....

Bila dah ujan ni mula la malas nk keja. Apa nk jadi ni? Asik nk ulaq ayaq ja. x boleh...x boleh. Kerja menimbun2...sat lg yg nk lemas x le nafas aku jugak.

Pagi td soq dgn nasik goreng kampung dgn teloq mata. x lalu la mkn sorang2 pagi2 buta. Makan buat alas perut je la. Kalo x mkn kompom aku kebulur...aku ni bkn boleh tahan posa kalo x sahur...dok hostel dulu pun aku sanggup soq sorang2 kalo org lain x mau soq. Org lain x mau...bkn bermakna aku kena ikut...kan... kan... kan...

Okla...nk tepon mak dulu....pastu sambung keja.

0 comments: