Ibu bake apa hari ni?

Acu merap nak 2bijik kek untuk wedding kawan baik dia.

Malam ni depa nak berkumpul sebelum majlis akad nikah sok.

Aku cakap, kek simple2 ja. Xdak mood nk buat kek berdeco bagai 🤪✌🏻.

So, dia pilih kek marble dgn brownies. Alhamdulillah...senang keja kakdik 😬🤣



Sebelum boh mekap


Dok boh mekap daaahhhh


Enjoyyyyyyy ya.

XOXO Lots of loves -H3H-

Ibu masak apa malam ni?

Anak nak wrap.
So, ibu try prep daging dengan perapan BBQ Ummi

Aku suka yang perapan Ikan Bakar lagi. Sbb yg BBQ sikit masin bagi aku.
Tapi, bila boh mayonis bagai, sedap ja.

Untuk abah


Untuk ibu dan anak...as usual ada cheese...hihihi





Alhamdulillah.

XOXO Lots of loves -H3H-

Print modul SPM

Cikgu anak bagi modul spm 217 pages.
Haaa...jenuh nak print.

Nak kena beli printer ker?

Kedai yang bole print dekat rumah, sekeping 5 kupang. Jenuh nak print.

Pastu husband cakap, ada satu kedai yang dia slalu print plan keja kat Patani Jaya.
So, hari ni try pi situ untuk print.

Selai 12det. Berbaloi la kalo nak print beratuih pages.
Lega.

Few min ja dah siap bind. Len kali bole mai lagi.

Teruih wasap pi kat dia dan dia print. Senang amat







XOXO Lots of loves -H3H-

Lunch @ Dataran Ikan Bakar

Setel dekat PathLab, kita pi lunch dulu.

Kali ni aku yang ajak pi dataran, sebab nak cari daging goreng kunyit yang lelemak macam hari tu.
Tapi, xdak. So, back to sup lelemak la.





XOXO Lots of loves -H3H-

Check Darah

Ntah la apa mimpi dia, lepas kluaq spital asik dok nyanyi nak tau dia darah apa.
Masa follow up hari tu lupa nak tanya if depa ada check type darah.

Lunch time hari ni, luangkan masa sat untuk bawak dia. 
Selagi x bawak...selagi tu la dia dok tanya. Sabor je la.

















Result koi 3 nanti baru siap.
Nanti depa wasap result dan bole mai amik printed version punya.

Agak2 darah Rayyan ikut ibu ke abah?

XOXO Lots of loves -H3H-

After 3 years

Last jumpak Jeni, raya 3 tahun lepas.

Asbab baju reunion, ada rezeki lagi untuk jumpak walopun sat.
Plannya semalam, nak jumpak dan ngopi.

Tapi, Jeni tukaqbalik KL ke pagi ni.
Pagi ni keja, x dan la  nak kluaq sarapan ka ngopi ka.

Anak dia lak lena dalam keta.
So, sembang dekat pagaq je la.

Semoga selamat sampai ke tempat tujuan na.

See you when I see you, beb.

Tangkap pic mcm ni baru la x nampak aku besaq sangat


Kan...kan...kalo dok belakang aku...mmg x dapat dikesan mana mek ni



Sembapnya la muka ku


XOXO Lots of loves -H3H-

Ibu masak apa malam ni?

Mulanya anak nak request wrap.

Tapi terpk, kot sat lagi abah lapaq.
So, ibu goreng mi sanggul la ni.

Tengok la sok lusa ka ibu buat wrap. Nak perap daging or ayam dulu.




XOXO Lots of loves -H3H-