Stock Up

Masalah bila pi groceries shopping adalah selalu lupa diri yang freezer mu tu sebesaq kelemboi ja. Huhuhu...

Dah siap packing per sekali masak...kena hati2 susun dalam freezer supaya bole tutup dan mudah amik.
Setiap pack kena tulis apa dalamnya. Sebab bila dah beku...kadang-kadang tak tau apa dalamnya. Hihihi

So...nak masak pa sok?
Sok x masak...sebab kenduri.

Bila nak masak? Ntah. Yg penting...fridge kena penuh.


Jenuh nak sumbat aih


XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: