UiTM Arau always di hati.
Masa aku masuk...UiTM masih ITM.
Pusat Islam
Masa sem 1 aku dok Kolej Beringin.
Beringin dah jadi unit kesihatan.
Rumah aku masa sem 1
Sem 2 aku dok Mayang. La ni Mayang dah jadi Kesinai
Us, kat Tangga Mayang
Belakang tiang tu masih Mayang...depan dah Kesinai
Court Mayang tempat kami kena belasah masa Roll Call dah jadik tempat apa ntah.
Banyak benda yang dah berubah.
Medan selera tempat kami makan nasik gurin 5 kupang pun dah takdak.
Tapi Cafe masih ada.
Kolej2 banyak tukar nama, tapi nampak sangat uzur. Yelah...kami masuk tahun 1999. La ni tahun 2026.
UiTM Arau tetap di hati.
XOXO Lots of loves -H3H-
0 comments:
Post a Comment