ReU ROTU Batch 21 : UiTM Arau

UiTM Arau always di hati.

Masa aku masuk...UiTM masih ITM.





Pusat Islam

Masa sem 1 aku dok Kolej Beringin.
Beringin dah jadi unit kesihatan.





Rumah aku masa sem 1


Sem 2 aku dok Mayang. La ni Mayang dah jadi Kesinai


Bilik aku kat first floor...dari belakang


Us, kat Tangga Mayang







Belakang tiang tu masih Mayang...depan dah Kesinai

Court Mayang tempat kami kena belasah masa Roll Call dah jadik tempat apa ntah.

Banyak benda yang dah berubah.

Medan selera tempat kami makan nasik gurin 5 kupang pun dah takdak.
Tapi Cafe masih ada.

Kolej2 banyak tukar nama, tapi nampak sangat uzur. Yelah...kami masuk tahun 1999. La ni tahun 2026. 
UiTM Arau tetap di hati.

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: