ReU ROTU Batch 21 : Bye Langkawi (1)

Pagi ni, Kak Ilah nak pi hantar As dengan Rabi ke airport. Tapi semua nak ikut...hahahaha.

So, kena hantar depa pi dulu...barang kami x le bawak lagi. Mana muat keta.

Beg2 beratoq


Masuk barang depa dua ja pun, dah sendat dah

Mariiiiiiiiiiiiiiii


My roommate masa sem 2





Mulanya pesan, yang lain2 x le turun




Hang rasa depa nak dengar? Hahahah...mimpi la







Bye, kawan2. Dah dah...jom balik amik beg kita lak. Hihihihi

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: