Rindu

Tadi, masa nak masuk taman...nak masuk lorong...tepi jalan nampak dari jauh sorang tua tepi jalan kat gerai tepi jalan tu.

Dari jauh, sangat nampak macam kelibat ayah.
Huhuhuhu...aku rindu.

Dah takdak orang yang nak buy off apa yang aku tulis di sini or tegur apa yang aku merepek meraban di sini.

Hari tu, aku triggered dengan bunyi motor masuk laman koi 6.30 petang.
Sebab tu timing ayah akan balik dari ngopi dengan kengkawan dia sebab 6.30 timing aku nak balik rumah dah.

Aku biasanya akan tunggu ayah balik untuk salam dan peluk cium dia.
I miss that. 😭😭😭

Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh ayah.

pokok kali ni hidup segar...dah berbunga jugak



Kali ni xdak roses

Nanti kami mai lagi ya, ayah

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: