Ngeteh @ Tealive

Balik dari melawat ketoi kecik dak Adam tu, aku craving kopibin or tealive. Nak pi kopibin gila jem sebab ada event apa  ntah depan CMart tu.

Tealive pun jem, tapi x la seteruk kopibin.

So, craving satisfied. Hihihi.

Jom balik, sat lagi laki hingaq. Nak balik kampung pulak. Hihihi.

Anak kata, ibu bukan kata tadi dah lambat ka?
Ya, dah lambat...tapi abah belum call...so maksudnya masih bole tolerate...hihihi

Sesekali kan bang.




Anak brown sugar dengan pearl milk tea.
Aku lak Dao hong pao dengan pudding


XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: