My anniversary gift

Thank you, my love sebab hadiahkan jade ni as our anniversary gift.

Memang tak semahai emas...tapi tetap mahai bg aku dan kami yang biasa2 ni....untuk orang yang sangat suka pada jade...aku sangat2 teruja dapat jade baru...after jade yang aku beli kat China dulu patah dan jade bracelet aku pakai since 4 years ago...akhirnya putus early this year.


Aku ingat nak beli jade yang hijau saja...tapi husband pilihkan egg yolk jade ni. Dia cakap lain sikit.
Actually, minat jugak dengan jade yg agak purplish tu...tp bila tengok rega +/- rm800....ngeri pulak rasa. Sebab aku ni kasaq...risau pulak pecah. Sayang duit. Hahahaha

Husband pasrah ja kalo bini nak hat purplish tu...tp pk aku...baik beli Pandora....hahaha...


Doa2kan semoga jade ni lama dengan aku ya...tanpa patah...hihihihihi....

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: