20 Tahun Batch 21 ROTU Arau

Ya Allah... Rindunya. Sayang tak berkesempatan bersama kali ni. Ada rezeki kita jumpak lagi. Nyaris jugak aku buat keja gila last min drive ke jengka 21. Tapi terpaksa sedar diri... Ada komitmen lain 😭


Have fun kawan2. Jgn lupa kami dalam suapan deqeyan dan nasik daging tu 😭😭😭😭

Walopun aku xdak sama kat sana, seronok tengok hubungan sesama kita masih akrab. Ukhuwah kita... Kasih sayang sesama kita.... Terbaikkkk.... Stap yg meraikan batch kita, macam ayah meraikan anak cucu balik kampung. Masya-Allah... Subhanallah... Alhamdulillah.

Aku nk kongsi kan jugak disini. Buat kenangan untuk aku sendiri. Sebagai bukti... Kasih sayang sesama kami... Ukhuwah silaturrahim bagaikan adik beradik... X pernah pudar walopun thn ni genap 20 Tahun. Alhamdulillah. Semoga panjang umur... Ada rezeki untuk kita berkumpul. Insya-Allah.









































































































Aku ada tanya husband masa casual talk tadi... Keizianan for next reunion.

Dia memang tak berminat la nak join sekali...sebab dia memang dr dulu tamau aku jadi askar. Masa aku masuk ROTU pun dia terpaksa rela 🤣🤣🤣. Sebab itu minat aku. Itu passion aku. So dia respect benda tu. Tapi dia OK kalo aku nk pi. Hahahaa... Keizianan tu yg penting. 😝

#borderwarriors
#20tahunfriendship
#siblingstilljannah
#janjimukaakuadadalamtu
#kekbukanakubuat

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: