Last day of 2011

Hari ni adalah hari terakhir dalam tahun 2011. Esok kita akan melangkah ke tahun 2012.

Semalam x tidoq...siapkan 300pcs doorgift lolli yg Kak Tez order. Walopun last minit order, aku buatkan jugak sbb x sampai ati nk hampakan tuan kenduri. Wedding anak kak tez hari ni kat Dewan Tikam Batu.
ALhamdulillah...rezeki buat aku.

Lepas kak Tez mai amik koi 9pg, aku siapkan kek New Year yg Chinda order dan kapkek hantaran yg Kak Ros order. Apam dot2 aida, mlm ni Insya-Allah lepas balik dr siapkan meja makan pengantin di Semeling.

Lepas hantaq kapkek kat Kak Ros di Pdg Serai, aku bwk anak mkn KFC dulu sbb dia x mau mkn nasik lemak atau bihun yg hubby beli.


Perut kenyang, kami balik umah dan lena. Aku sbb x tidoq smlman dan anak mangkit koi 4 pg...teman aku buat keja. Tq bebeh...hubby x le teman aku sbb hr ni dia kena pasang 7 bijik khemah. Nnt x larat lak nk bwk lori dan buat keja.

So...nk melangkah ke tahun baru...semoga kita menjadi manusia yg lebih baik dan istiqamah dalam penghijrahan kita.

p/s : hantaran untuk Izati pun x buat lg...esok majlisnya...hehehehe

XOXO



0 comments: