Alhamdulillah

Dalam beberapa hari lagi, 2011 bakal melabuhkan tirai dan selamat datang kepada tahun 2012.

2011 seakan sangat cepat berlalu...mcm x terasa. Syukur Alhamdulillah untuk kurniaan rezeki dan kebahagiaan, kenikmatan yang Allah kurniakan. Tak terhitung rasanya.

Dalam kealpaan kita terlupa betapa Allah sgt melimpahkan rezekinya. Kadang kita terfikir, hanya duit adalah rezeki tanpa terfikir...makan minum...pakaian...tempat tinggal...anak...semuanya rezeki.

Walopun kadang2 sibuk smpi tak terkejar rasanya masa yang berlalu...tp itu tandanya aku masih punya kudrat untuk bekerja...aku masih punya kerja sebagai punca untuk mencari rezeki.

Walopun kdg2 aku bgn seawai pukul 5pg dan tidur selewat 3 pagi...itulah pengorbanan kecil sebagai bisnes woman kecil2an. Yang penting, aku bahagia dgn support drp keluarga. Love u all....

Kadang2 bukan duit yg kita kejarkan sangat tp lebey kpd self satisfaction dalam bidang yg kita minat...itu saja....

set meja mkn yg paling terkini...24/12/2011 di taman sungai lalang

antara kek terakhir yg aku buat, 25/12/2011...wedding kek 3 tingkat utk ayie dan ain

Azam aku 2012, selain menjadi manusia yg lebey baik...aku nk menimba sebyk ilmu yg boleh sbg bekalan masa depan. Insya-Allah.

XOXO

0 comments: