My Day...

Kerap aku tinggaikan page ni bersawang, bukan x rindu...tp mmg x sempat. Walopun amat2 sibuk la ni, tp Alhamdulillah itu maknanya aku masih ada kerja dan tempat kerja aku masih punya kepercayaan drp kastemer.

Aku cbuk sejak dua menjak ni sebab ada kastemer baru dan hari aku terima lagi kastemer  baru. Banyak cobaan dan dugaan yanga ku face dgn kastemer2 baru ni. Tp aku kan suka challenge? So, xkan nk give-up? Never say no...kan ke selama ni itu motto kerja aku. Apa da???

Hahahaha, byk n3 tertunda yg aku nk upload...insya-Allah...ada kelapangan aku akan upload...bukan apa...sebagai kenangan2 di masa tua...insya-Allah kalo panjng umur...kalo x pun buat kenangan semua.... ^_^

Walopun cbuk, my life still full with colors...selain rezeki dlm baking mencurah2...aku jugak menunggu confirmation untuk rezeki kecintaan aku yg lagi 1...x sabaq rasanya...andainya jadik kenyataan....insya-Allah...

Alhamdulillah, di awal usia 29....hari2 aku penuh warna warni, rezeki dan semoga ianya diberkati....Amin...
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: