I'm 29 years now...


Syukur Alhamdulillah, aku masuk 29 tahun smlm. Syukur kerana masih bernafas, sihat, waras dan berakal. Syukur kerana punya suami yang aku cintai dan cintakan aku, disayangi mak ayah tanpa jemu dan mertua yang amat mengambil dan sporting, punya keluarga besar yang lengkap. Walopun hidup kami x mewah dgn wang ringgit, syukur kerana kami mewah kasih sayang dan nikmat Allah. Syukur atas semua nikmat yang Allah kurniakan selama mencecah 29 tahun umur aku.



Hidup aku bagaikan dah lengkap ditambah dgn buah hati pengarang jantung, Muhammad Rayyan Hiwayat.

Kawan2 yang mengambil berat....tambah yang celebrate besday aku smlm...nnt aku uploadkan pic ya.

Azam aku, semoga aku menjadi hamba Allah yang lebih baik, isteri, anak, ibu, kakak, adik dan kawan yang lebih baik kepada semua yang berada bersama aku.

To ayah, tima kasih...sedap mkn smlm...nnt kita pi Cameron pulak ka....soh PakLang sewa resort TM... hehehe...

To all, thanks for your love and I love you all....



Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: