Amusing Race and GSC Dinner 2010

Dah hampir sebulan GSC Amusing Race dan Dinner for 2010 berlalu...br hari ni aku dan nk upload masuk dlm blog ni, maklum la rumah lama dah penuh...so delay la...hehehe

Tahun ni Dinner GSC buat working day. So suma org kerja sekerat hari ja. Sekerat hari lagi main. Ptgnya we have AMusing Race till 5.30p.m Aku, Nat dengan Aida x main. Jadik helper ja...heheheh...syoknya tgk Del pukun main, sampai merah muka2...yg x tahan tu siap usung beg doraemon dia lagi...wakkakak....










aku dgn aida jaga Stesen no 8...hahahaha

Pulun Del lompat...lompat si Del lompat...
^_^

Koi 4.30 mcm tu dah abes, kami tumpang umah kak ros untuk mandi dan bersiap. Tahun ni Dinner tema Bollywood....hehehe

Macam x caya ja aku, Aida dan Nat join dinner lagi mlm ni...after masing2 gave birth. So kiranya hari ni mcm mommys day out la. Aku dgn Aida, anak2 pos balik kg. Nat pulak hubby amik alih bbsit after working hour. Balik sampai umah mmg dah lewat sgt, dah almost midnite. Sib baik hubby dah amik anak siap2, kalo dak sian kat mak ayah...nk layan si awang kecik tu dr pagi sampai tgh mlm. Makasih ya, suma.... ^_^

GSC






Bakal pengantin tahun depan, Fareehan dan Farahanis


Mr Director a.k.a Dr Adib with me

Bakal pengantin jugak thn depan...
pak menakan aku dgn tunang dia

my BFF, Aida dan Nat

another BFF, Del a.k.a watty
tp mlm ni kami x kawan dgn dia...gerun dgn bling2 dia....hehehe

aku si bolat






aci...aci...bukak pintu mmg happening sampai naik pening...



Overall....puas ati la beb....thanks to all...
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: