Congratulation...

Congrats to hubby dengan ayah sebab dah pass exam GDL. So petang ni dah bole ronda2 dengan lori...hehehe.

Hubby dah sihat sikit hari ni, dah boleh bangun...siap pi test dengan JPJ lagi. Kalo nk dibandingkan dengan semalam...isk...isk...sian hubby aku.

Hubby someone yang susah nak sakit, tp sekali sakit...pasang la aku. Sib baik anak pun sporting semalam, x banyak buat perangai...kalo x susah gak nak handle.

Semalam lepas dengar hubby x sihat, aku cabut balik awal. Bawak dia pi klinik, dalam keta pun terbaring ja. :(

Yang sweetnya, anak siap pi pegang pi abah dia sambil panggil..."Abaaah...abaaaaaaah" then kiss pipi abah. Aku tak tau mana dia belajaq, dia pegang betis hubby mcm picit-picit sambil calling his dad.

Planning to take leave today, to take care my hubby at home. Tp memandangkan dia dah bole bangun, siap nk pi test lagi...aku pun siap2 mai kerja. Takkan nk cangak ja kat umah...kerja bersepah kat opis ni. huhuhuhuhu...bila la nk siap kerja2 ni...

0 comments: