Work is never end

Hari ni hari segan. Masuk kerja pun lambat...so akibatnya kenala balik lambat. Cuaca pun redup ja. Menambahkan keseganan aku. Dah pi kerja lambat, tak dan la aku nak breakfast. Sudahnya ligan Aida ajak keluar makan awai. Hehehehehe...sowi ah...aku lapaq.

Hari ni aku betoi2 busy. Tetiba ja kena jadi bidan terjun nak cover Bobby. Aduh...sakit kapala. Macam nak migrain ja pun.Ye la nak menjawab and solve all the issue. Honeywell dah la out from aku punya area. Kalo setakat Palm yang pakcik tu tinggai kat aku...no hal la. EMC pun tengah dok tgh cacamarba. Penatnya 16 assy kena modified BOM satu2. Uwaaa.......tensionnya. Lambat betoi la geng IBM India ni buat kerja. SHREQ dah due tapi tak solve lagi.

Hari ni super-super big boss mai Malaysia. Muda jugak lagi. Rasanya ada la around 40 or late 40. Ntah hapa la yang dia cakap. Aku dok sibuk gelak dengan Zamri sambil makan Mentos. Wakakakak.

Kak Zu mai bawak baby. Comelnya...baru seminggu...Afnan nama dia. Comey la...mesti besaq nanti comey cam abang dia gak...Aniq.

Hari ni langsung tak dan nak sambung novel. Tapi kira nasib baikla walaupun sibuk. Kalau tak hari ni mesti sibuk nak prepare for outstation to Thailand. Mesti lagi sibuk. Nasib baik ada Lok...thanks Lok sebab willing nak pi. Zamri memang dah tak nampak orang lain lagi. Dah la customer audit...jenuh aku nak temberang. Lok tak pa la memang super duper punya expert.

Macam mak kata kerja memang takkan habis...tapi terpulang pada kita how to manage it. Aku lebih rela sibuk daripada mati kutu tak tai nak buat apa. Boleh sakit jiwa aku jadiknya.

Hari ni aku mencari Kak Gee yang slalu mail aku waktu aku menulis dalam Relaxjap dulu. Tapi aku x jumpak address dia lagi. Sedih gak. Silap aku...aku yang dah lama tak contact dia. Sibuk sangat dengan reja since aku masuk sini almost 3 years ago. Nampak gayanya aku kena selongkar group Relaxjap nak carik balik address dia. Hopefully dia still active ngan group tu. Dia banyak bagi semangat untuk aku menulis dulu...walaupun hanya kenai through cyber world.

Thats all for now.

0 comments: