Arghh...sibuknya...

Hari masuk kerja lambat. Segan lak...hehehehe.

PI belajaq menjahit, start buat patchwork kapal layar. Habis projek ni, aku nak buat bagi besar sikit, boleh buat comforter ka selimut ka. Tapi yang bestnya, bila ada sorang bagi kat aku acuan untuk buat buah epal dengan sarung kusyen bunga tulip. Acuan bunga tulip idamanku...uwaaaaa...bestnya. Tak sabaq nak pi carai kain, boleh buat set cadar. mesti gempak punya la. Oooo...lalallalalalalala....sukanya hati.

Balik nanti nk sambung gunting kain untuk buat patchwork kapal layaq tu dulu. So malam esok boleh pi tengok wayang dengan abang. Lusa gunting baju Kak As dengan Kak Ela, Ahad boleh jahit.

Back to work. Dalam suka hatipun...kerja banyak. Hari ni EMC banyak lak package released. Kelam kabut gak...Honeywell pun macam-macam issue dok ada. Shaffri pun serabut gak bila semua ingat dia backup Bobby. Wakakakaka...sama-sama la kita terlentang. :P

Sakitnya hati dengan CTH. Susahnya...bencinya....dah berkali-kali explain pasai Y to E suffix ni. Tapi keep asking me the same question. Tambah-tambah nk implement new procedure lagi untuk RoHS...mau pecah kepala aku. Ni nak kena carik lak email2 lama...nak kena forward balik. Tak ke menyusah namanya tu. BU dah le lembab nk bukak...tetambah lagi email besar-besar nih.

Dah la tengah bengang SHREQ tak siap-siap lagi. Jenuh nak terang sebijik-sebijik kat mamat IBM India nih. Dah la slang dia penat aku nak paham. Awat la hari kelam kabut sangat. Uwaaaaaaa....bila la nak siap neutralzier aku ni. Huhuhuhuhu...tak larat dah aku nak buat manual. Kesian gak kat Thailand, everytime nak bridge tiap kali tu ada prob.

Say hi to Benjamin. Dah lama x contact dia. Tak dak kerja tak contact la. Kan ke lumrah manusia...tak dak kepentingan...kurang la sikit. Lagipun kesibukan yang sentiasa menghambat buatkan ruang untuk aku bertanya khabar amat terhad. Memang aku sedar, since dari sekolah lagi aku kurang bertanya khabar dengan kawan-kawan termasuk kawan baik aku.

I miss u Sue. Miss u much.

0 comments: