City Hunter

Selesai wedding uda on Dec 25, 2012 aku berehat panjang drp baking. Saja nk berehat sbb kesihatan pun kurang memuaskan lepas demam teruk on weekend sblm wdding Uda.

Mungkin sbb letih dan mungkin faktor usia....ahaks...

Sebab mmg nk berehat dan melepak, aku amik kesempatan untuk luangkan masa watching few movies and K-Drama.

KDrama yg aku maksudkan, city hunter. Thank you to my colleague, Zohri sbb tlg downloadkan series ni kat aku.

Walopun crita dia agak slow, tp sbb dia include intelligent action...aku suka...super duper like.



Banyak jugak konflik yg x terjangka, aku mmg sukakan crita ni sbb dia bukan crita cintan cintun mushi mushi saja...ada la jugak kan...dah namanya pun KDrama, tp actionnya mmg aku suka...suka...suka...

note : hero dia, hero Boys Over Flower...ngehngehngeh...

So acu, apa lgi...hahahaha

XOXO




0 comments: