2013

from google

Hari ni merupakan hari ke2 dlm tahun 2013.

Aku cuba pk, apa yg aku accomplish in 2012? Aku pun tatau. Rasanya, more to expanding my H2H Choc&Cakes. On material? Hm....let me think. Tp yg kompom2...aku tersgt lah berjaya membesarkan badan aku yg dah sedia besaq ni. Aduhaii...

Apa aim aku in 2013?
Entah la...aku pun x le pk.

Cuma, aku harap 2013 bakal menjadi tahun yang lebih baik buat kami sekeluarga...insya-Allah.
Buat masa la, insya-Allah kami akan meluangkan masa untuk bercuti 3 kali ke 3 destinasi berbeza tahun ni.
  1. Cameron Highland, dengan keluarga hubby, merealisasikan impian MIL yang tringin sgt nk ke sana.
  2. Langkawi, for our 8th years anniversary. Last skali pi Langkawi masa celebrate first anni dulu....hahaha lama gila.
  3. Pulau Perhentian, aim to be our family vacation. Harap2 jadi la tahun ni. Aim for April / May, after acu finished her exam fr this sem. Kalo dak, sian acu.
Azam tahun ni, nk menabung dan kira bajet dgn lebih baik. Dan azam yg x pernah berjaya selain drp sblm pregnant dulu... nk kurus. Aku tau, ramai yg nk gelak...silalah gelak...tarahal. Tadak sapa yg nk gumuk, tp akan aku usahakan untuk kurus. Bukan untk cantik tp untuk sihat. Insya-Allah....Amin.

Last but not least, aku nk grow H2H Choc&Cakes tp dalam masa yg sama aku can managed my life.





XOXO




0 comments: