Order...

Aku tau ramai yg heran pasai apa aku tolak order untuk minggu ni. Minta maaf sgt2, aku x amik order baru sejak dr minggu lepas untuk jangka masa terdekat ni. Semua order yg aku buat semuanya dah ditempah awai lagi.





Bukan aku nk tutup kedai teruih...insya-Allah aku belum nk berenti baking lagi. Cuma la ni, mungkin dengan musim demam...aku pun terjangkit sama. Badan agak x berapa sihat, so x berani nk amik order sbb takut over commit. Daripada aku deliver something yg aku x puas ati, lebih baik depa order drp orang lain. Kesian dgn kastemer dan aku x puas ati dgn performance.

Insya-Allah bila dah btoi2 sembuh, 110% sihat...aku akan kembali on track. Doakan aku kembali sihat, x mo demam2 lagi dah.

Tapi untuk order doorgift, wedding cake ataupun order yg lambat2 lagi nk amik...masih boleh contact aku. Insya-Allah...kita bole runding....hehehehe.

Aku dah mula dpt order doorgift untuk kenduri bulan 6....so la ni dah bole mula ricky ya bakal2 pengantin baru.

Come and drop me email or call for quotation

Phone : 0195676761
email : nmohdr@gmail.com

Reference : H2H Choc and Cakes



XOXO



0 comments: