Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Wednesday, February 08, 2012

Happy for my friend and I am happy with my life

Hari ni dpt gud news drp my BFF Watty on her pregnancy. Alhamdulillah...selepas bertahun2 menunggu berita gembira dan Darwisy pun nk msk 5 thn dah. Aku dgn Nat dan saspek smlm bila kami citcat dua org...heheheh...Sorri la Ti...kami gossipping...hahahaha

US....Watty, aku, Aida dan Nat

Ramai yg tanya aku....x mo tambah lagi ka? Anak dah nk masuk 4 tahun. Jawapan aku mudah...rezeki Allah yg bagi. Aku just follow the flow. Alhamdulillah...aku ada seorang anak yg comel dan bijak. Kalo dikurniakan lebih drp seorang mcm yg ada sekarang, kami berdua terima dgn senang hati. Tapi andai kata Muhammad Rayyan Hiwayat satu2nya pewaris kami, syukur Alhamdulillah...kami merasa menjadi ibu bapa dengan kelahiran dia. We're really happy together...Alhamdulillah.



Lebih ramai yg x bernasib baik untuk jd parents. So, bersyukurlah untuk apa yg kita miliki. People question will never end. Bila kita bujang...orang akan tanya bila nk kawen? Lepas kawen, orang akan tanya pulak, bila nk ada anak? Mcm la....bila terasa nk anak ja terus ada anak....isk...isk....
Bila dah ada anak, orang tanya pulak...bila nak tambah lagi? See....people question will never end! So, why must tension and think so much?

XOXO






2 comments:

Natrah said...

kita dua dulu kan penuh surprise nk timang anak sulong...takut kalo tak mampu nak bagi zuriat..la ni masing2 dok kilik anak masing2...syukur sgt..

h2h said...

Alhamdulillah...

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers