Birthday celebration ♥

Aku masih blom beli hadiah buat hubby, sbb aku  blm jumpak apa yg aku nk beli. May be aku hold sampai kami ke KL this end of months....sbb aku rasa ada something yg aku boleh belikan kat dia kat sana.

So, malam 10/2/2012...kami sekeluarga having dinner together wif my family sbb adik aku...Acu share same besday dgn hubby.

Hubby dan acu nk makan ikan bakaq...so kami lepak dataran ikan bakaq la...mudah dan sedap. Terkilan jugak sbb udang dan ketam x dak...tp nasib baik yg len suma sedap dan licin liau....hahaha

Sayangnya, aku dan hubby demam...so x la celebrate sgt. Sorry, hubby..there is no cake for you...hehehe. Nnt ayang ganti ya....heehe


Yesterday, I took my lil sister to shopping her besday  from mom....dia beli flat shoe....cantik gak dan x la mahai. Aku punya hadiah..dia beli online...tp x dpt lagi.

 
dok pilih kasut kat CS


XOXO



0 comments: