Lunch @ Oriental Kopi

Masih mood raya...dengan baju2 kurung...apa adal...mari kita lunch sedap. Hahahaha

Aimi ajak lunch kat Oriental Kopi, boleh...aku pun x pernah pi lari...hahahaha.
Pernah pi, tapi beli egg tart ja. Nak makan...orang ramai.. Ni pun kena beratoq 😆.
























Sedap...tapi may be expectation aku higher kot. Aku patut amik nasik ayam la...huhuhu

Mi kari depa sedap...nak ajak anak la nanti...mesti dia suka

Aimi order ni...sedap laaaa

Terkejut bila tengok ayaq aku mai gini 😅




Sedap weiiiiiii



My fav







Kak Eila dengan Aimi makan nasi lemak. Sedappppp



Kesimpulannya, makanan sini sedap. Rega agak keras...tapi masih mampu  makan...hihihi
Insya-Allah...will be back...yummeh

XOXO Lots of loves -H3H-

Hello Monday

Hari ni, bersiaran from office. Office still lengang ja. Orang masih cuti raya ka? Hmmmm


First working day in office...mesti lah kena pakai baju kurung walopun bukan baju raya. Hihihi
Ni actually baju kenduri Aizat.

As jarang masuk opis and jarang ke kenduri...belum ber repeat lagi pakai baju ni. Sayang kalo tak di pakai.




XOXO Lots of loves -H3H-

Open House @ Rumah PakCik Mat

Terima kasih, PakCit Mat, MakCIk Ina dan keluarga sebab jemput kami malam ni.
Alhamdulillah...kenyang.

Psssttt...psstttt...dress ijau tu dah longgaq la. Sebelum ni ketat. Yebedabeduuuu.
Tapi lupa lak nak snap pic berdiri




























XOXO Lots of loves -H3H-