After 23 tahun, total make over opis.
Gila lain. Aku ingat silap opis dah....hahahaha
Tempat duduk semua dah berubah.
New environment, new space.
Semoga new vibes dan happy working life ahead.
Aku dan team masih working hybrid. A few days in office and balance still wfh.
Tapi dapat tempat baru...syok x sangga dah. Hihihi
New pantry
My cubicle dengan Klina
Boss kena paksa rela dengan aku tangkap gambar...hiihih
New eating area kat atas
Pantry atas, x sabar tunggu coffe machine
New training room
Kalo dulu, kemain jauh kena jalan dan berebut dengan team production.















































0 comments:
Post a Comment