Office Tour @ Celestica

After 23 tahun, total make over opis.

Gila lain. Aku ingat silap opis dah....hahahaha



Tempat duduk semua dah berubah.
New environment, new space.

Semoga new vibes dan happy working life ahead.
Aku dan team masih working hybrid. A few days in office and balance still wfh.

Tapi dapat tempat baru...syok x sangga dah. Hihihi








New pantry














My cubicle dengan Klina


Boss kena paksa rela dengan aku tangkap gambar...hiihih

New eating area kat atas


Pantry atas, x sabar tunggu coffe machine




New training room

Paling syok, surau for ladies dah ada kat first floor...just few min away dari cublicle.
Kalo dulu, kemain jauh kena jalan dan berebut dengan team production.


Walopun x besar mana, but...alhamdulillah














XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: