Lunch @ Koppi Korner

Lepas setel di JNT, teruih lunch kat Koppi Korner yang senerai dengan JNT.

Ubah tempat kedai ni.
Sebelum ni pi, rasa biasa-biasa ja.

Kali ni pi, rasa sedap la pulak.
Price pun reasonable.

So, bole return sini dengan team.




Aku amik set daging tetel, Klina amik set masak lemak daging

Peach tea

Set asam pedas daging tetel

Set nasi masak lemak daging.
Aku bungkus set ni untuk anak jugak




XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: