Kita minum duluuuuuu

After lunch, kita minum dulu.

Minum / ngopi / ngeteh memang tradition A&D. Rindu lak.
Last skali ngopi dengan team... 10/2 hari tu....lama dahhhh

AZ nak balik dah, amik anak balik sekolah so tak le la nak lepak dengan kami.
So, as aku tamau kopi...aku nak beli HeyTea....AZ pun ikut untuk tapau HeyTea sekali.




From HeyTea kami ke GiGi Coffee. Asalnya depa nak lepak Kopi Amazon. Tapi tak kosong lak yg bole fit in kami 11 orang. Pusing punya pusing, Gigi bole muat.

Alhamdulillah...tak sakit kepala pk...hahahah





Klina bawak biskut raya...homemade tau






My HeyTea








































To...many more session, together.

XOXO Lots of loves -H3H-

Team Lunch @ Johnny's

A&D in maroon and black.

Jauh sikit kita makan hari ni.
Once a while...ok kan? 

Plan asal nak pi Selasih....tapi tutup ler pulok.

Kita change to Johnny's...lagipun aku dah craving steamboat Johnnny's...hihihihi

Kami mai awai for order dengan cup meja




Menunggu













XOXO Lots of loves -H3H-