My little mission - my wardrobe

PKP ni... Banyak masa kat rumah kan?
Eh...bukan banyak masa... Tapi mmg all the time kat rumah 🤣.

So... Rumah yg selama ni macam just in and out... Tup Tup jd tempat pertapaan.

So... Mula la nampak segala yang serabut dan serabai.

So, this is time to re-arrange and declutter. Almari ni nampak macam x la besaq mana... Tapi... Aku terkejut dgn quantity baju dan barangan yg aku kluaq kan dari lemari.

After remove a lot... I means really a lot... Masih banyak lagi. Aku remove baju dan tudung dan benda2 yg dh lama x pakai dan rasa dah tak kan pakai.

This is how I rearrange my shawl. Aku boh dalam individual plastik. Sebab utk mengelakkan shawl terburai... Terbuka dan perlukan masa untuk lipat semula. No no no.

This box only for custom shawl from "Mylil BigSis". So, I have few more box like this for other types of my hijab 🤭

Same like shawl... I moved all folded shirts, pants, skirts dan semua pakaian yg di lipat into transparent box.

It's all folded and get into individual ziplock back. Macam nak juai. Tapi... Itu utk memudahkan simpanan dan nk amik guna pakai. So... Kena disiplin la.

Ini rupa masa tengah re-arrange 😞

Hopefully aku bole berikan nafas baru to my little home... Simple but view nicely. 

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: