Ejan and I

Happy birthday to me...bertahun tak jumpak and he is here on my birthday.

Tak ingat if aku pernah tulis tentang dia.

He is Ejan. My bestfriend since sem 1 in UiTM. We maintain good relationship walopun masing2 dah kawen. Since zaman budak2, aku memang lebih selesa berkawan baik dengan boys. Mungkin sebab perangai kasaq aku yg nak macam tomboy kot.

But, doesn't mean aku tadak kawan baik pompuan...ada...tapi sgt selected.

Dia ada sini untuk bg course and train malim Gunung Baling untuk kecemasan.
Lupa pulak, lepas dia berenti keja dr kilang kat SP...dia masuk bomba. Dan la ni dia pilot Bomba. Kami berkongsi minat yg sama, untuk fly. Tapi, dia ja yg Berjaya...aku masih di sini. Di kilang yg sama since 16 tahun lalu.

Masa aku mai interview kilang ni pun, dia yg teman. 4 jam wooo aku interview. Masa aku kluaq dari kilang lepaih interview...dia dok layan jiwang kat atas bukit tepi jalan...depan intel. Kepala ke bawah. Dia cakap...boring doooo....Hahahaha

Tapi bila aku stay sampai 16 tahun, dia cakap...berbaloi aih aku tunggu hg interview sampai 4 jam.

Last sekali kami jumpak, masa dia mai tengok anak aku...kebetulan masa tu dia br lepas kawen dan nak kenaikan wife dia dengan aku. Tahun 2008. 11 tahun dah weiiiiii

Dia cakap...kena kenalkan wife dia dengan aku....untuk elakkan salah paham. Husband aku memang dah kenai dia, since dr zaman UiTM dan jugak masa dia keja SP sekali dengan aku dulu.
 



Tak berubah dia...

 
 
Image result for good friend quotes
 
Image result for good friend quotes


XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: