Today

Hari ni azam nk pi keja awai...nk masuk koi 8. Tapi sudahnya...masuk dekat koi 10 jugak. Pagi2 lagi keta dah x boleh start. Bunyinya mcm bateri K.O.

Masuk rumah balik, panggey hubby. Hubby cakap bateri weak. Tgk2 ayaq bateri kering....hubby lupa check dan aku lagi la x pernah amik tau (hehehe...tau bwk ja). Hubby tambah ayaq bateri sampai dekat sebotoi. Nk jumper dgn apa? suma org dah pi keja...aduss....xkan nk jumper dgn lori? Hubby x berani. Bateri lori 100, bateri kereta baru 40.

Pikiaq pi pikiaq mai, aku igt nk tompang kak As ja, Tp kak As ckp dia koi 9.30pg br nk kuaq umah. Aku nk pi keja cepat. Byk keja yg ASAP dan dah berasap pun.

Hubby kol member pomen dia, tanya cemana kalo jumper dr lori...sib baik member dia bg cara. Kalo dak... apa la nasib aku...tompang kak As jugak la kot. Alhamdulillah...aku selamat sampai opis....hehehe






Thanks, hubby. Thanks kak As sbb amik berat. ^_^

Walopun not a good start of a day...harapannya baki hari akan lebih baik. Insya-Allah.

Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: