Donia....aku

Forget about stress at work. Forget about all double triple workload at the office, aku senyum sepanjang hari. Hahahaha....kenapa? Hanya kerana 1 email? Email apa? Kek ka? Dak...x dak kena mengena dgn baking2 dan chenta aku dlm baking. Out of this known world. Apadia? Rahsia.....dah kompom nnt br aku crita. Hahahaha....

Org slalu tanya aku, x penat ka siang keja mlm bakaq kek? Aku jawab, insya-Allah dak...sbb keja utk pocket staisfaction tp baking, deco cake wat coklat...itu self satisfaction tambah2 bila tgk muka kastemer puas hati. Balik time nk deco cake, mata ni terbeliak ja...xcited ja memanjang....hahaha....

Tu tera aku yg x sepandai mana ni. Tp baking2 dan deco cake ni bg aku 1 self satisfaction. Awat waktu mengaji dulu aku amik letrik ha? Awat x pernah terpikiaq nk amik course confectionary ka hapa ka?

Aku tak tau la awat sejak 2 menjak ni ramai tanya aku, x mau further ka? Aku jawab, letrik? x mau....bg la hubby ja sambung dan bergeluman dgn wayar. Kalo aku sambung, aku nk sambung dan jadi master dlm decorating cake2 ni. Aku tringin nk wat keja tu full time...buat benda yg hang suka...mesti happy kan? Keja apa pun ada challengenya tersendiri, tp of course beza kalo bendaa yg hg minat dan suka.

Berita gembira yg aku terima juga salah satu cita2 aku dan aku amat harapkan ianya tercapai. Sekurang2nya sebelah kaki aku dah berjaya...tinggai sebelah saja lagi. ^_^

Moga Allah memudahkan urusan aku dan memberkati rezeki yg dikurniakan. Amin

Semoga Allah memurahkan rezeki kami sekeluarga. Amin.Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: