3 days after 10-10-10

Ada apa dgn 10-10-10? Selain ia sekali aja dlm seumur hidup, tarikh ni merupakan kelahiran bb girl BFF aku wahida. Congrats Wahida...x sabaq nk tgk baby baru...girl lak tu. Selain drp tu...nothing special to me. All the same thing.

I have so many things to write but do I have enuff time to write about it? Heheheh

Smlm mengetaq nk balik awai (kononnya) sbb x mo terlepas tgk ASMARA, koi 8 tepat aku kluaq dr opis. OTW balik, hubby sms...abang nk demam...aduss...awat lak? Tetiba ja. Nk amik anak, anak lak x mo balik sbb nk ikut tokndak pi sg 2...

Sampai umah 3 minit lagi Asmara nk start, mana lebey penting? Hubby atau ASMARA? Hensem mana pun hero ASMARA atau syok manapun crita ASMARA...of course hubby lebey penting...his my half dooo...
Sampai umah terus pi klinik amik ubat...dr klinik terus pi GMART beli pampers anak sbb makndak bgtau pampers anak nk abes. Sampai umah ngam2 koi 10...ngam2 ASMARA habeh....hahahah...x pa...weekend ni layan online...no hal.

2 weird thing this morning. 1 bila aku bangun pagi, aku tgk tupperware ayaq sejuk dlm peti ais ada atas lantai kat meja makan...sedangkan mlm smlm sblm tidoq aku bg anak minum ayaq dr tupperware tu dan aku amat pasti aku simpan balik dlm fridge. Tanya hubby, hubby ckp dia x bgn minum ayaq...xkan anak mangkit sendiri keluaq minum ayaq??? kompius...kompius....

2....paha kiri aku sakit dan lebam macam br lepas langgar meja dgn kuat...SAAKKIIIIT!!!! Seingat aku...aku x dak langgaq apa2 yg menyakitkan. Aduss.... fenin la fenin...



Kalo sempat...lepas ni la aku sambung....keja byk dok nunggu tu...hehehe...ciao...



note : badan hubby dah x panas sgt dah...
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: