Today is saturday

Macam sabtu2 yg lain, aku aka balik umah mak. Itu antara perkara wajib yg aku buat dr selepas kawen walopun sblm ada anak. Kalo x dgn hubby, aku balik sendiri...tp ofkos dgn izin hubby.


Hari ni dgn feeling nk demam x demam, aku balik jugak. Tp bestnya hubby yg hantar...ngehngehngeh. I loike.
Pagi ni sepagi aku siapkan kain khemah utk pasang di Sg Lalang dan Merbok. Mak kata ptg ni nk kena pi psg set meja pengantin, tp x tau lak aku kat mana. Bole ka lagu tu? Isk...isk...

Bila time siapkan kain khemah, mmg xyah pi exercise...berpeluh2 nk cari kain yg penuh bilik bermcm2 kaler tu. Hubby ngelat, bg alasan pi beli sarapan....oooo...ngelat.


La ni sekadar lepak2 layan tenet...apdet blog dan blogwalking sblm mak ajak nk pi Lagenda Heights beli ayaq mata kontek lens adik.

p/s : anak x mo mkn dr smlm, sib baik pg ni pesan hubby beli moi sup. akhirnya sbb nk berebut dgn ibu, selesai jugak moi sup lebih separuh mangkuk. Alhamdulillah...lega sgt aku rasa.


XOXO



0 comments: