My little sweetheart....

Hari ni aku masuk halfday sbb balik smlm anak x sihat. Badan suam2 nk demam dan makndak ckp dia batuk sampai muntah...lepas tu x mau mkn nasik, nk makan sup ja.

Aku balik hubby x balik psg khemah lg, dia singgah mkn mlm dulu. So hubby suruh aku terus ke klinik. Sejam setengah kat klinik, anak x buas which is luar kebiasaan...cuma mulut ja dok potpet potpet.

Balik umah, hubby belikan nasi dgn sup ayam utk anak. Tp dia makan semulut ja, tu pun nmpk nk muntah. Rupanya sup masin. Adus...

Lepas bg makan ubat, anak lali lali tp x mo lena. Mata dah berayaq abes dah...puas tepuk baru lena. Smlm selimutpun x tolak dah...sejuk agaknya.

Pagi tadi panas lg...jelum2 lagi. Tp injak ke tengahari dia dah sejuks kit...hubby soh pi keja. Bila smpi umah makndak bdn suam balik...tp makndak soh aku masuk keja gak. Dgn azam...tepat koi 5.30 aku nk cabut. Huhuhuhu...

Get well soon ya baby...

Waktu kat klinik, aku nmpk byk budak2 yg demam. Musim ka????

XOXO



0 comments: