A relax weekend

Semalam selain memenuhi undangan Open House umah abang Nik, aku jugak memenuhi jemputan jiran mak sempena majlis pertunangan anak sulung dan jugak open House. Aku panggil M'cik Ma dgn P'Cik Mat Zin. Tp sejak ada anak ni, depa pun dah naik pangkat tok jugak.

Anak panggil Tok Ma...hehehe

Open house umah abg nik wajib pi, kalo dak kompom aku kena luku kepala sok pi keja. Umah Tok Ma lak selang sebuah ja dr umah mak ayah. Cuma open house taman aku ja aku x sempat nk pi...cuma kirimkan 300bijik apam dot2 yg last minit aku kerjakan sampai koi 4 pg.


Balik umah mak ayah, lepak ja...sementara anak enjoy dgn motor baru dia. TQ to ayah mak for a very lovely gift untuk anak. Pic aku dah share dlm earlier n3, yesterday itself...bukan apa....ibu dia pun excited sama...hehehe.

Balik mai umah, hubby masih x balik. Dia punggah khemah di Cinta Sayang, after midnite br sampai balik. Dan la aku layan hantu bonceng.


Honestly? Aku x nmpk pun apa barang nk bole kutip juta2. SIb baik aku x pi tgk wayang, kalo dak sumpah menyesai. Lawak? Haram x la lawak mana? Story mori? Ada la ciput tp mmg byk .mempersendakan. Suma benda nk buat lawak. Hampeh....!!!

Hari ni lak, mmg lepak gila ar. Lunch pun nasik sup yg tapau umah mak smlm sbb smlm sup ayam utk anak x dak sapa makan...apa lg...tapau ar.sb suma org dh kenyang belasah McD Dinner box...menunaikan hajat mak yg teringin...heheheh


Anak ligat dgn motor baru, aku rearrange kedudukan sofa supaya senang dia nk lep baring ke hapa ke. Pastu sibuk la aku dgn kain khemah, sidai...lipat baju yg angkat jr jemuran sblm sidai kain khemah. Tadi dah sidai basuhan 3 mesin...ni nk sidai yg lg 2 mesin....musim khemah lagu tu dah. Alhamdulillah...rezeki Syawal.

Anak dok mintak nk balik umah nenek...x le la sayang...abah sibuk. Nanti2 kita balik na.

Aku pun dah lama lapaq lamb chop...tp blk keja ja anak lena...mmg x dak can la nk kluaq dinner dgn hubby. Malam ni kalo hubby blk awai...anak x lena....sbb dia x lena langsung lagi hr ni...nk la jugak aku ajak hubby pi cari lamb chop kat hotmas...cam biasa...nyumnyumnyum..terus terasa lapaq...

frm gugel image

XOXO



0 comments: