GSC Open House 2011 - Part1

Mcm yg aku critakan dlm n3 sblm ni, department aku ada buat open house. Tp bole panggil open house ka sbb bukan panggey dpmt lain pun...kami2 jugak. Muahahaha...

Kenapa Part 1, sbb picas2 ni suma drp kamera Watty, my dear BFF...aku heran bila la dia nk tebas semak kat blog dia. Part 2 nanti aku amik dr official photographer a.k.a teammate aku, Nuli.

us...Watty...Aku...Aida

Jgn kompius, Nat yg melabu, bukan Aku...muahahah
Aku suka pic ni sbb aku dgn Nat beli baju sama pattern cuma kaler je lain...purposely....ngehngehngeh

Del dgn Kak Nonni sblm transform dgn baju raya


work in progress


tukang hingaq GSC...











retro Sujana

Watty lps transform


siapkan makanan utk tetamu




antara juadah rumah PDM Global/Aspect

Mr Director arrive to our house utk jugde rumah tercantik

tuan rumah kami a.k.a abg nik suruh adib bukak kasut sbb nk masuk rumah tp dia sendiri pakai kasut.
Apa da....hahaha

Watty serve ayaq to Adib

Kak Zu dgn previous boss aku sblm transfer under current Boss, Saiful
Sedondon you...
Cantik Kak ZU pakai baju kurung ni

comey ja mak labu ni.
Cayang Nat, muahss

boss, koi brapa nk le makan ni...lapaq dah ni...
sbb tu mata Aida x le nk angkat dah


meeting sblm makan

Yeay...menang...
Kami menang tipis ja.
Kata Adib kami x secantik mana, tp sbb tema rumah kami mmg mcm rumah.

Kak Nonnie...sweet sungguh kak aku ni

Mr Z dgn interios designer rumah kami yg sgt work hard, Kak Irah
Bravoooo

Candidate utk best dress

Rumah PDm Global/Aspect
Sangeeta pakai baju kurung aku, singkat la sket sbb Sangeeta tinggi drp aku

Prema dgn duit hadiah kemenangan

Candidate best attire for men
Roslin, Thesigan and Lok

Masa utk serbu.
Special utk rumah PDM Global/Aspect ofkos lontong masakan wife Zohri yg mmg super sedap

Rumah IT/RoHS dok kemas dah

lps makanan abes...kena la kemas balik

kawan aku sorang ni kalo bab melaram mmg x dak sapa bole lawan...hahahaha

aiyo Kak Zu, jgn la tembak Sujana
Tp dlm nk kena tembak pun Sujana bole gelak lagi...kira ok la tu

Overall....superb....
XOXO

0 comments: