Medical leave

Since friday aku dah demam dan hari ni aku masih demam. Officially MC.

Sok plan nk pi keja sbb keja sgt2 byk. Hari ni aku stay kat umah mak sbb hubby sibuk dgn khemah2nya. Untuk mengelakkan aku dibuli anak sorang2, hubby hantar aku balik.

pic masa bukak posa umah long ramadhan hr tu
At least bila time aku x larat, ada yg bole layan hero kicik aku sorang tu. Xla dia buli aku time aku lena. Hehehee. Sian aku tgk hubby byk jugak khemah nk kena punggah hari ni. Kalo bole nk mintak tolong ayah yg hantar kan balik rumah mlm ni, sbb waktu hubby singgah amik barang kat umah mak maghrib tadi nmpk sgt dia letih. Hubby ckp dia mai amik lewat sket. Nk mandi dan rehat sat. Sian lak aku tengok.

Insya-Allah, selalunya ayah xdak masalah nk hantar kami 2 beranak balik. Ayah sayang kami kan...kan...kan. Mcm anak slalu kata...ala wawan cayang abang...hehehe.


Hari ni bdn dah mula berpeluh, tp batuk x kurang2 lagi. Tiap kali batuk teruk, aku sakit kepala sbb dia tarik kepala. Anak pulak masih x dak selera nk mkn...sian anak aku.


XOXO



0 comments: