Other half 💏

Finally.... Insya-Allah... He will be back to me. I miss to hug him. I miss his kiss on my forehead every morning.


Walopun sekarang pukul 1pg....and he will see me only later evening... Probably 6-7pm... I feel like dancing and the same time... I wanna cry.

All these years, I believe I am a survivor... I am a fighter. Tapi... Nampak gayanya... Aku agak lupa diri. Siapa di sisi aku selama ni. My up and down.

Yes... Dia jarang kelihatan dengan aku...Even some of friends thought I am a single mother 🙄. Aku byk bersama anak. But... He is there. Dia ada. Cuma jadual masing2 dan tanggungjawab masing2... Sedikit membataskan masa bersosial bersama.

If he had any course... Ada yg seminggu ada yg 2 minggu... He still in same land as mine.

But, when he only away for 11 days (not even 2 weeks to perform his umrah) ... Aku dah macam burung patah sayap.

I am emotionally and mentally breakdown. I miss him 😭. Really miss him.

I miss him until keta habis minyak tengah jalan.
I miss him sampai tayar keta dia pancit.
I miss him sebab mesin basuh tetiba ayaq tamau masuk.
I miss him bila fridge tak berapa sejuk.

Semua benda yang nampak simple.... Tapi I am an ignorance... Sebab semuanya dia yang ambil peduli.

Sebab tu orang kata... Kita akan lebih menghargai seseorang bila dia tadak. 😔

Masih menanti petang nanti dengan sabar.

Semoga perjalanan abang di permudahkan dan sampai dengan Selamat.

 
New image... Hilang sudah rambut panjang... Berapa lama sebelum kembali to long hair... 🤷🏻‍♀️



XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: