Cottiny

Finally.... Acu fulfilled her wish to eat here 🤣

Berapa lama punya crita da... Nak makan sini. Dari sebelum mak jatuh sampai mak bole jalan sikit2 😜😜😜

What make it susah sikit... Sebab ahad Cottiny cuti, while kami free ahad. Sabtu is mom day 🤣

Anak pun tamau ikut bila dgr ibu dengan Acu nk pi makan restoren Korea. Siap buat muka tak lalu lagi 🙄. Acu suka sgt la sbb takyah berkelahi dengan anak.

Cottiny ni dekat ja dengan rumah Mak. Dekat dengan perodua menghala ke laguna merbuk.

Aku pun bukan reti nak makan dan order. Tatau apa yang sedap. Semua Acu yang order. Sib baik bole telan semuanya.

Interior design cantik jugak. Nampak cozy but classy. Ada area yg classsy, ada area yg nmpk homie sangat.






Sedap gila es sagat mango ni... Tapi... Mahai...rm15 😭. Kalo x sedap... Saja sangat la kan...















Overal.... Hat Acu pilih semuanya sedap. Tapi kenyang gila... Tak mampu nak habis kan semua.

If to compare makanan Korea yg aku pernah makan... Aku pernah try kat kulim. Kedai yg tumpang ayamas kulim, kami beli masa farewell Huda sebgi intern.... Sgt la tak sedap kalo compare to Cottiny.

I think, I will comeback to try others.

Cumanya, kedai makanan Korea ni... Rega ya tipically... Mahai. Tatau la sebab apa... Rempahnya ka... Cara masak renyah ka... 🤷🏻‍♀️

Total semua menu atas tu... RM70. Which is aku rasa mahai kot. But... Bear in mind... Aku mmg suka kdrama and kmovie but aku bukan fan makanan Korea sgt. 😜✌🏼

Macam Acu yg mmg sgt suka makanan Korea... Dia ckp sedap sangat la.

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: