Rainbow Charity Fun Run

2 minggu berturut ni... Hahahaha...cukup dah quota sebulan 2 run 😁. Run banyak, tapi... jenuh poket la πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Hari ni ialah Rainbow Charity Fun Run untuk World Physiotherapy Day 2019.

Apa yang aku suka sangat dengan join run2 ni... Walopun fun run ja. Suka... Aku pernah cakap... About making friends, meet new and old friends. Kali ni, aku nk cakap sebab lain pulak.

Activity ni jugak sebenarnya, my quality time with my little baby boy (ops... baby ka 🀣🀣🀣). Masa lari.. dia tinggai ibu (kalo dia x pancit πŸ˜’), tp bila masa kami jalan... we holding-hands sambil sembang2. Topik... random... asal bole ja 😁.

Kebykn parents yg bekerja, bole relate kot benda ni. Pagi anak sekolah, kita keja. Balik rumah, dah malam. Dok sat, dah nak lena. So, Berapa jam ja masa aku dengan anak. Kadang, takdan sembang pun (Allahu... anak sorang ja pun 😫). Weekend sibuk cara weekend 😫.

Selain nak exercise... bersenam... itu la tujuan aku slalu join run. πŸ˜‰πŸ˜Š. I want to spend my time with him. πŸ‘©‍πŸ‘¦

Run hari ni extra special, sebab siap piknik dengan kawan2 dr LJR. Thank you, Intan. Sedap sangat bihun hang goreng sambil berlari tu. Anak aku makan siap bertambah, pakej ayaq teh o panas lagi πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ.

#rainbowcharityfunrun
#ibudananakpunyamoment
#rayyanhiwayatrunning
#5kmfunrun
#leejahatrunners

 


 

































































XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: