Finally...

Finally the busiest weeks end. Hari ni, hari cuti ganti CMY bg untuk hari agong sabtu lps. So...after penat lelah sepanjang minggu..hari ni aku bole rehat.

Yesterday also 1 of then toughest day of the week. To complete 2 tier wedding cake, 20 pieces fondant cupcakes around the wedding cake, 50pcs doorgift cupcake with vintage theme, 25 pcs elmo and bigbird cupcakes. Thanks to my little sis who help me deco some of the cupcakes. Thanks to mom and dad who help me bbsit my lil hero.

Aku rasa nk demam smlm...lps sbuk2 br aku tringat, I must attend this wedding. Who? Heri....he like my lil own bro. Aku agak regret, dgn kesibukan aku dengan tempahan...aku terlupakan his big day. Not even hantaran and no wedding cake for him. But, he said to me yesterday...Heri x mau semua tu, heri cuma nk kakdik mai makan kenduri. Itu dh cukup. Doakan heri bahagia selamanya.

Of course dear, insya-Allah...always.

bergaya kat pelamin heri dan isteri...tp pengantin dh x comey...dah salin dah...maklum la...dh maghrib



Amazingly, hari ni anak tidoq siang...dr koi 2 ptg td sampai la...isk...isk...mm x caya lak....

0 comments: