Farewell Kak Suzita

She leaving Celestica, today is her last day in Celestica. Hari ni aku deliver kek kat kak Ita utk besday anak dia. So aku amik kesempatan tu untuk snap a pic dgn kak Ita sbg kenang-kenangan.

Kecik kan mak budak ni? Anak dah 3 tp saiz dia 1/3 dr aku ja...hehehe

All the best kak Ita, sepanjang 7 tahun kenai kak Ita...saya minta maaf zahir dan batin kalo ada salah dan silap...sbg manusia biasa saya pasti x lepas dr salah dan silap. Halalkan makan minum. ^_^

Gonna miss u..

2 comments:

Anonymous said...

Sama la Gi..semua orang ada salah silap..malaikat je yg tak buat salah..I pun nak mintak maaf byk for any wrong doing/rough words and mintak dihalalkan makan minum..
InsyaAllah ada rezeki..somewhere someday we meet again,Ok! Sedey nak chiow from Celestica ni..but life must go on kan..

Kak Ita.. said...

Eh..lupa laks nak tulis nama...