Miss them

Malam ni kami tidoq umah mak ayah lagi. Semlm pun tidoq sini jugak, memandangkan mak ayah blom balik dr vacation, kami mengambil alih sekejap tugas mak ayah utk bersama adik especially hr sekolah. Bukan apa, kalo dok rumah mak ayah senang dia nk naik bas sekolah atasupun rempit dgn bff dia. Kalo dok umah aku, mmg aku la yg nk kena redah pepagi buta hantar pi ibrahim. Nk hantaq bukan masalahnya, masalahnya kalo x cukup awai.... hehehehe...

sekolah aku dr form 1 (1994) sampai early form 4 (1997)
Esok dia sekolah, mlm ni kami di sini la. Kata ayah, flight dr Shenzhen koi 9 mlm dan jangka sampai di KL koi 2pg dan jangka sampai SP koi 7pg.



Asainya kami nk hantar keta ayah pi masjid taman ria mlm ni, tp tukaq plan hantaq pepagi sok lepas kecik naik bas. So bajet sampai masjid taman ria koi 6.45 cm tu. Harap2 cun la. lagi cun kalo ngam2 masa mak ayah sampai. Leh jumpak...i miss them. Jarang aku x le jumpa depa lelama. Hehehehe...rasa sunyi ja x le sembang dengan mak lelama, x le ngaco ayah soh kejut aku pepagi buta nk wat kek. Feel bit empty...kecik tu musti lagi rasa.

Ayah...mak...semoga selamat sampai...miss u both very much. Anak tiap2 hari tanya, mana atok dgn wawan ni? Abang nk jumpa atok dgn wawan...sib baik mlm ni dia dah tidoq sblm sampai umah, kalo dak jenuh nk bersoal jawab lagi...hehehe..

0 comments: