Flower of Evil....











Walopun aku dah tau endingnya... Aku blom habih tengok siri ni. Dia punya debaran lain macam 😅.

Masa aku layan Criminal Minds versi Korea... Aku pernah terpk... How if these 2 pair as couple. Nampaknya teruih terjawab in their next series together.

Flower of evil ni penuh dengan plot twist. Sebab tu debarannya lain macam. Itu... Bagi aku la. Aku suka. Ada semua rencah dalam ni. Ada melodrama.... Ada thriller... Ada detective.

Few more episodes.... Tapi heartbreak tahap x le bawak bincang dah. Heartbreak bukan sebab they break... Tapi jalan ceritanya sangat mengundang.

Heroin dalam ni namanya Cha Ji Won. Bagi aku dia melambangkan banyak isteri dalam dunia. Meletakkan suami di hadapan. Menolak lojik akal dan mempercayai apa yg dia nampak dan rasa. Menerima pembohongan suami selama belasan tahun walopun apapun asbabnya.

Tapi dalam dunia realiti.... It may not as sweet as what portrayed dalam screen. Tak semua orang bernasib baik macam Cha Ji Won. Tapi... Dah nama pun series kan... Hihihihi...

Aku jugak sukakan pengorbanan seorang adik yg di diagnose as org tak bole merasai apa perasaan pun by kaunselor. Yang sanggup bear apa saja fitnah seluruh dunia padanya. Asalkan kakak dia bole hidup normal. Dalam cerita Korea, tak banyak yang ada hubungan keluarga yg baik. Banyak family yg kucar kacir. This show as family love.

Terajin la pulak malam ni 🤣🤣🤣.

Kesimpulannya... Tengok la sendiri 😆😜

#flowerofevil
#nurhijriahandkdrama

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: