Travelog : Langkawi Day 3 : Shell Out

Dec 21,2018 - Jumaat

Balik dari HIG, we had shell out as dinner. Together with Saiful, Mila and Acu (no husband).
Husband memang tak suka shell out and he against the idea of how we having shell out.

Ni first time aku makan shell out sebab husband memang takkan makan makanan hiding taboq ataih meja saja macam ni. This is my chance to enjoy it.

Sedap jugak and I enjoy it very much. Kenyang tersandaq.

Saiful ambik 2 set...1 set utk 2 orang. Aku share dengan acu.

Kakak anak beranak makan awai lagi. According to kakak, this is one of the best shell out yang dia pernah makan.













Lepas habis makan, aku strolling along Pantai cenang dengan husband.
Husband mai lepas aku habis makan. Tempat mkn ni own by resort, sebab tu nama dia pun sama...Shell out. So, jalan kaki ja mai ke kami.

Mengah aku jalan2 sebab perut kenyang....ahhahahahah....

We doing last shopping untuk tshirt dan baju (konon).

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: