Alam baru untuk Akmal dan Shikin

 Last weekend, our family busy with my cousin's wedding, Akmal with his wife Shikin.


Akad nikah held on July 9, 2011 around 11a.m bertempat di Masjid Yan Kechik. Aku dgn hubby x attend sbb Jumaat aku keja. So kirim salam saja lah...heheheh

Sabtu lak resepsi sebelah pihak perempuan kat Yan. After customer mai pcik up princess/barbie cake dengan apam dot2...aku siap2 untuk pi kenduri belah sana. Kami mmg xdan nk breakfast dulu...mmg lapaq tahap x hingat punya la...suma terasa sedap. Hehehehe

Balik dr rumah pengantin perempuan straight ke rumah ayah mak sbb kakak sekeluarga balik utk attend this wedding the enxt day (yesterday la). Kebetulan July ni bulan besday kakak, wani dengan Ami. Selalunya aku buatkan kek tp kali ni x sempat sempat aku nk siapkan wedding kek untuk next daynya....sowi arrr

Balik umah ptg tu terus bakaq kek 3 bijik utk wedding cake, dua tingkat kek coklat moist dan 1 tingkat kek butter special utk mak dan family yg len...especially oldies yg x suka kek coklat...^_^

Mmg letey la...weekend yg x dan nk berehat...terasa cukup nikmat bole luruskan pinggang dan tidoq...ZzzzZzzz...


Untuk my cousin, Akmal dan his wife Shikin. Alam rumahtangga merupakan satu alam baru yg pastinya ada dugaan yg tersendiri...especially untuk pasangan yg bakal PJJ (pekahwinan jarak jauh) yg semakin mencari trend due to cost of living yg semakin meningkat.

Trust and respect is mandatory. Good luck and happily ever after.



0 comments: