Pakej Meja Pengantin 3

Semalam lepas balik dr Carnival, aku plan nk siap2 kan pakaian nk pi Dinner GSC. Tp waktu aku sampai hubby dok tgh ckp phone.

Rupanya ada customer nk set meja pengantin. So, aku pun apa lagi...kol ayah dan mak mintak tolong la...cemana aku nk buat dengan si hero kecik. Lgpun brg setengah ada umah mak ayah.

So, cancel la idea nk pi dinner kat Cinta Sayang dengan kengkawan malam smlm. Aku overtime sampai over midnight, ayah terus hantaq balik umah dan keta tinggai umah ayah.

Hari ni koi 1 tghari, mak ayah mai amik aku dan anak pi mkn kenduri kat umah Uztazah Jariah, Adik Ustaz Hassan dan Harun Din.

Sayangnya hp aku battery flat. So x le nk tangkap pic.

Anak aku, sampai2 ja dia sua tangan nk salam dengan Ustaz Hassan Din. Walopun waktu tu Ustaz sibuk sambut tetamu yg mai, dia pegang seluar Ustaz nak salam. Aku suka, x salah salam org alim mana lah nk tau berkat...anak aku jadi Hafiz jugak nanti...Insya-Allah. Nk balik pun mcm tu jugak. Dlm byk2 org anak terus tuju nk salam Ustaz sblm balik...heheheh

Inilah sebahagian drp set meja pengantin bwh khemah. Set hijau lumut.
Set bwh khemah = RM350

Sbb dah overmidnight, hp pun dah flat...x le nk snap pic byk2. Dlm kamera ayah ada gak...tp kena tgk dlm blog TuanKhemah la ya...

0 comments: